Hoe kunt u met PiB aan de slag gaan?
Om aan de slag te kunnen gaan hebben wij wat gegevens van u en uw organisatie nodig.
1. algemene gegevens over PiB in uw organisatie
Om te beginnen wat gegevens waarmee we de gebruikersovereenkomst kunnen opmaken:
- De contactgegevens van de contactpersoon en de naam van de ondertekenaar van de overeenkomst
- het maximum aantal groepen waarmee u met PiB gaat werken
- de gewenste startdatum van de overeenkomst (altijd per eerste van de maand).
Deze gegevens worden ingevoerd in de formuliervelden onderaan deze pagina.
2. specifieke gegevens over locaties, groepen en medewerkers
Daarnaast hebben we gegevens nodig waarmee we de specifieke site voor uw organisatie kunnen inrichten:
- over uw locaties (naam en adres)
- over welke groepen er op deze locaties zijn (naam, soort en welke leeftijdsgroepen)
- over medewerkers die gebruik gaan maken van deze site en wie daarvan de rol van ‘lokale beheerder’ gaat vervullen.
- welke medewerkers op welke locaties worden ingezet voor PIB
hier kunt u een excelbestand downloaden om deze gegevens in te voeren. Gebruik vervolgens de knop onderaan deze pagina ‘upload bestanden’ om dit bestand te uploaden.
3. uw logo
U krijgt uw eigen omgeving in PIB. Daarvoor hebben we een voor web geschikt logo nodig.
Gebruik ook hiervoor de knop onderaan deze pagina ‘upload bestanden’ om dit bestand te uploaden.
Invulformulier en uploaden bestanden
Geef onderstaande informatie (alle velden zijn verplicht!) op en gebruik vervolgen eerst de knop ‘selecteer’ om één of meerdere bestanden op uw pc te selecteren. Daarna kunt u met de knop ‘uploaden’ de klus afmaken.
Tip: Bekijk ook de instructievideo over voorbereiding.