Hoe kunt u met PiB aan de slag gaan?

Om aan de slag te kunnen gaan hebben wij wat gegevens van u en uw organisatie nodig.

1. algemene gegevens over PiB in uw organisatie

Om te beginnen wat gegevens waarmee we de gebruikersovereenkomst kunnen opmaken:

  • De contactgegevens van de contactpersoon en de naam van de ondertekenaar van de overeenkomst
  • het maximum aantal groepen waarmee u met PiB gaat werken
  • de gewenste startdatum van de overeenkomst (altijd per eerste van de maand).

Deze gegevens worden ingevoerd in de formuliervelden onderaan deze pagina.

 

2. specifieke gegevens over locaties, groepen en medewerkers

Daarnaast hebben we gegevens nodig waarmee we de specifieke site voor uw organisatie kunnen inrichten:

  • over uw locaties (naam en adres)
  • over welke groepen er op deze locaties zijn (naam, soort en welke leeftijdsgroepen)
  • over medewerkers die gebruik gaan maken van deze site en wie daarvan de rol van ‘lokale beheerder’ gaat vervullen.

hier kunt u een excelbestand downloaden om deze gegevens in te voeren. Gebruik vervolgens de knop onderaan deze pagina ‘upload bestanden’ om dit bestand te uploaden.

 

3. gegevens over uw huisstijl, logo’s etc.

We willen de omgeving zo veel mogelijk een voor u en uw medewerkers vertrouwd uiterlijk geven. Stuur daarom ook uw huisstijlgegevens (of -handboek) en voor web geschikte logo’s mee.
Gebruik ook hiervoor de knop onderaan deze pagina ‘upload bestanden’ om deze bestanden te uploaden.

Invulformulier en uploaden bestanden

Geef onderstaande informatie op en gebruik vervolgens de knoppen om uw bestand(en) op uw computer te selecteren en daarna te uploaden:


Upload bestanden


 


Tip: Bekijk ook de instructievideo over voorbereiding.